vrijdag, 6 okt 2023

Reacties

  1. Graag vraag ik dringend gebed voor kleinzoon die depressief komt door dat zijn vriendin weg is heel haar familie profiteert van hem hij kan het niet aan
    Ook bij mijn dochter is het huwelijk kapot man tegen het geloof altijd kwaad maar geld die telt jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee. Lieve Heer, help onze dochter aub..Vandaag wordt een nieuwe behandeling besproken voor haar ziekte. Laat het aub op termijn resultaat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee dat de Heer je blijvende kracht geeft door zijn liefde om dit te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dank U voor de goede uitslag bij de nefroloog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor alle mensen, die zich op één of andere manier afgewezen voelen. Geef ieder kracht en leven. Raak alle mensen met Uw liefde Heer. Maak hen ontvankelijk. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik bid voor onze zieke zoon. Dat hij weer spoedig herstelt. Ik bid voor alle mensen die onder druk staan, hard werken om aan verwachtingen te voldoen... Geef hen kracht om te werken maar ook de nodige rust om de batterijen weer op te laden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, wat is er toch veel leed in de wereld! Soms kan die gedachte mij overvallen!
    Ik probeer vandaag mijn gebed daarop te richten. H.Geest, help mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid met u mee .
    Dat Jezus hun mag helpen om op de goede weg te komen .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee in de stilte van mijn kamer .P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten