zondag, 4 juni 2023

 

Reacties

  1. Heer ik beveel U vandaag vooral Jan aan die zijn dierbare Sophie heeft moeten afgeven. Wees U zijn sterkte en kracht in deze moeilijke periode en geef aan Sophie de eeuwige rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer geef kracht en sterkte aan mijn achternichtje 22 jaar die het niet meer ziet zitten en op genomen is in het ziekenhuis. Dat ze terug vreugde mag vinden in het leven. .Geef haar kracht en sterkte Heer, dat ze mag ervaren dat ze er niet alleen voor staat en Gij niemand in de steek laat Heer. Dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik me vrolijker mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Drie-ene bewoont ieder mensenkind. Proberen dit te geloven. Hij/Zij in ons, hoe krachtig kan dit worden, al begrijpen we niet hoe dit kan, en ook de omvang van geborgenheid niet.

      Verwijderen
  4. Voor pastoor Dirk die vandaag zijn 25 jaar priester viert. Dat hij in Uw Licht mag blijven wandelen en zo herder voor allen mag blijven .
    Voor zijn mama die palliatief is. Dat ze spoedig en vredevol bij U mag komen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor alle jongeren zonder wettige papieren dat ze mensen mogen ontmoeten die hen bijstaan en eerlijk helpen lieve Heer wil al deze intenties zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten