donderdag, 15 juni 2023

Reacties

  1. Heer Jezus Christus ik dank in u allen die hebben bijgedragen tot het behalen van het diploma Van mijn kleinzoon en al zijn zeven vrienden die ook geslaagd zijn ,zegen hen allen wanneer zij aan hun wetenschappelijke studie beginnen, Dank voor. hen geloof in U
    Heilige Geest blijf hen nabij , Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dank mee en vraag ook zegen over alle jonge mensen die na hun studies volop in het 'reële' leven stappen. Ik bid ook voor alle 'blokkers' die het nu nog zwaar hebben, vooral in dit té warme weer. Gebed ook voor de zeer storende en pijnlijke momenten in mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee.
    En graag een gebed voor mijn volledig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee. Kom Heilige Geest kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al de jongeren, en ik wens Maria veel moed en geduld. Moge de Heer je volledig herstel geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle voorgaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook graag voor al de intenties die hier geschreven zijn...
    Zelf vraag ik steun van de Geest voor onze grote familie. Er zijn spanningen, die al lang aanslepen en waar geen uitzicht naar oplossing komt. Ik bid dat we allemaal steun zoeken in gebed en tot innerlijke rust komen om misschien na verloop van tijd toch lichtpuntjes te zien. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid ook mee. En bedankt voor deze fijne stranddag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten