dinsdag, 20 juni 2023

Reacties

  1. Ik zou gebed willen vragen om een veilige rit naar onze vakantiebestemming en voor een fijne ontspannende vakantie. Dankjewel voor jullie gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen voor zegen over Kris die elke dag weer opnieuw het Bijbelcitaat verzorgt.
    Omdat hij begeesterd mag blijven om dit elke dag opnieuw te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alle mensen die het moeilijk hebben op welke manier ook, omdat ze mensen mogen ontmoeten die Gods liefde kenbaar maken op een manier die voor hen op dat moment het beste is. Dankjewel voor jullie gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor alle thuisblijvers, zieken, studenten in de blok, verpleegkundigen, allen die ten diensten staan van anderen, zegen hen wees hun nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor alle leidinggevenden omdat ze geleid mogen worden door de H. Geest bij het nemen van beslissingen en voeren van gesprekken. Kom H. Geest

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor alle priesters, zij die het moeilijk hebben, priesters die om gebed gevraagd hebben…ook voor nieuwe priesterroepingen, voor alle die aan hun noviciaat bezig zijn zegen hen, kom met uw Geest over hen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor Alle vakantiegangers EN thuis blijvers , om wat voor reden dan ook! EN natuurlijk voor de Geestelijkheid die het alles behalve gemakkelijk heeft !!
      Gods zegen over hun werk

      Verwijderen
  7. Ik wil bidden voor t. Jee bij wie longkanker is vastgesteld. Zegen haar en haar kinderen. Geef hen allen kracht en nieuw leven. Geef hen goede moed en hoop in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil bidden vor mijn gezin en voor alle gezinnen met pubers en jonge adolescenten. Geef aan ons, ouders, de kracht om hen op een juiste manier te begeleiden. Geef henzelf inzicht en doorzettingsvermogen op hun weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al die heel belangrijke intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank Heer voor mijn genezing. Steun hen die het moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vorige week, op het feest van het heilig Hart van Jezus, werden wij gezegend door
    een Indische priester die in zijn studies wordt gesteund door Kerk in Nood.
    Ik bid voor het vriendelijk team om hun niet-aflatende ijver en moed om op te komen
    voor religieuzen overal ter wereld die het Goede Woord ter sprake te brengen en ondertussen de arme bevolking te ondersteunen in hun noden. Heer, laat veel goede mensen bewogen worden door hun werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag gebed voor hulp voor mijn dochter.
    Haar pleegdochter is in een zeer moeilijke leeftijd en gevaar is overal rondom haar.
    Heer bescherm haar.
    Amen..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik bid voor alle mensen met zorgen en alle intenties hioer boven neergeschreven.
    Ik bid ook opdat ik een dieper geloof mag hebben en leven naar het voorbeeld van mijn mama en papa die nu in Gods heerlijkheid vertoeven.
    Vader, wees met ons begaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou een gebed willen vragen voor mijn 2 kleindochters, allebei jarig, vandaag en morgen.
    Dat zij een mooi nieuw levensjaar tegemoet gaan. En de goede keuzes maken.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het regende het regende het stort regende ,eindelijk de aarde nam het nauwelijks op ,het was droge grond geworden,na enige tijd waren planten en bomen een glanzende parel en richte zich in hun schoonheid vier recht op, en ik ,ik ging wandelen in die regen met de plu, REGEN !!! DANk HEER voor deze REGEN-ZEGEN !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten