dinsdag, 13 juni 2023

Reacties

  1. Vandaag feest van mijn geliefde Sint Antonius onze dochter jarig en verschijning van Maria in Fatima wat wil je meer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag bid ik, en vraag gebed voor alle mensen, en heel speciaal voor de ouderen, die bijzonder veel last hebben van de hittegolf en de aanhoudende te hoge temperaturen. Voor alle studenten die het moeilijk hebben om aandachtig te blijven blokken. Geef hen kracht Heer ! Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, blijf mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mijn man die vandaag jarig is. Zegen en steun hem, Heer. Laat de kwelduivels uit het verleden zijn leven niet te sterk beheersen. Dank U, God voor alles.
    Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten