maandag, 12 juni 2023


Reacties

  1. Heer Jezus Christus moge op de voorspraak van de Heilige Jozef , Max spoedig voor zijn studie een kamer vinden,dank u dat we steeds weer vol vertrouwen tot u moge komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God Almachtige Vader het is vroeg in de morgen het ontwaken in uw Schepping is wonderbaarlijk,de natuur, de prachtige bloemen en het horen fluiten van de vogels ,
    Ik geef u alle lof eer en glorie en prijs heel uw Schepping.Uw liefde en Barmhartigheid,
    Ik vraag u zie om naar de mensen jong en oud die op enigerlei wijze bij die onmenselijke oorlog Oekraïne -Rusland betrokken toon Uw kracht Heer In Jezus Christus uw veel ge
    Iiece Zoon en geef.VREDE.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gebed willen vragen om genezing. Dankjewel voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik wil graag bidden voor het welslagen van een operatie van een goede vriend en voor mijn zoon dat hij de weg naar U en thuis terugvindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag wou ik MITJE … (93 j) gevallen en een heup gebroken via Moeder Maria en H.Jozef tot voor God brengen … ze wacht op een heup operatie … die haar fragiele gestel nodig heeft om terug nog wat te kunnen stappen 🙏moge de chirurg zijn handen gezegend worden en gestuurd dr de H.Geest zijn werk goed laten verlopen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer ik bid voor de mev die ik gisteren ontmoette.
    Heilige Geest wilt U bij haar zijn en haar de weg wijzen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na de scheiding van mijn zoon met zijn vrouw eigent de ex zich steeds meer rechten op zodat de twee kinderen nu niet meer naar de vader "willen" gaan. Zij manipuleert hen. Mijn zoon wil alleen op een zachte manier (met bemiddelaar) onderhandelen, maar dat haalt niets uit. De overeengekomen afspraken worden niet meer gevolgd. Een advokaat nemen helpt niet want zij is van rijke komaf en kan zich een veel betere advokaat permitteren. Bid dat mijn zoon zich kan neerleggen bij de pijnlijke situatie. En ja, stiekem hoop ik als grootvader dat ooit recht mag geschieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij en troost mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waarom is het zo moeilijk overeen te komen Heer help ons te luisteren naar. U 10 geboden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee voor al die intenties. Heer, zegen al de mensen over wie het hier gaat. Help ieder in zijn/haar toestand. Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wetend, dat iemand, die je niet kent, aan je denkt in gebed, is een grote hulp en een troostende gedachte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan voor jullie allen, in gebed verenigd.

      Verwijderen

Een reactie posten