vrijdag, 9 juni 2023

Reacties

  1. Gebedje voor een stervende ! Dat zij zacht en in Vrede heen mag gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee en ik bid heel speciaal voor het gezin waar gisteren een kindje in de auto is gestorven. Dat ze met Uw steun verder kunnen met elkaar. Ook bid ik voor alle mensen met grote en kleine zorgen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid vandaag heel speciaal voor alle jongeren. Dat zij de warmte en liefde van oprechte mensen mogen ervaren. Dat zij gedragen mogen worden door Gods Liefde en moederlijke bescherming van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid uit dankbaarheid voor mijn zus die nu een goed herstel doormaakt na haar spoetoperatie. Bedankt voor jullie gebed.Het was een bange periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed om een taak tot een goed einde te maken. Dank voor jullie gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor mijn petekind, dat hij zijn weg mag vinden. Ik vertrouw dit gebed toe aan U, Maria, heel speciaal omdat hij op uw feestdag is geboren.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me sterker mag voelen op mijn levenspad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, ik bid voor mijn kleinzoon van 17 jaar, dat hij goede examens mag afleggen, en dat hij de weg naar U mag vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten