zaterdag 3 juni 2023

Reacties

  1. Laten wij samen bidden om kracht, wijsheid en overgave voor iemand in grote nood!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankbaar dat het hart onderzoek goed verlopen is ! Bede om de goede werking van de nieuwe medicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, help me te kunnen openen voor uw liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gebed voor mijn zus. Zij heeft wijsheid, inzicht en volharding nodig in haar nood. ( relatieproblemen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mensonderdemensen3 juni 2023 om 10:51

      Ik bid voor uw zus evenals alle intenties hierboven.

      Verwijderen
  5. Vader, sta me bij in deze moeilijke tijd. Help mij een oplossing zien voor de toekomst.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee, ik vraag hetzelfde. Ik voel me zo onrustig.

      Verwijderen
  6. Voor de zielerust van Willy die deze morgen overleden is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We vormen een kring van gebed voor alle bovenstaande intenties ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank Heer omdat U bij ons was tijdens het samenzijn van onze familie ter gelegenheid van het vormsel van mijn zoon.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten