zaterdag, 1 juli 2023

Reacties

  1. Heer,
    Dank voor het slagen van mijn zoon. Help hem met de goede ingesteldheid aan het volgende schooljaar te beginnen.
    Troost en help diegenen die niet geslaagd zijn. Schenk hen wijsheid en kracht om goede keuzes te maken en de opportuniteiten die deze ogenschijnlijke tegenslag met zich meebrengt onder ogen te zien
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik smeek U ,Moge Uw Wil geschieden met iemand die vélen en mij ter harte gaan en nood heeft aan rust ! Moge hij in zijn verlof U ontmoeten en Uw Vrede en Liefde ervaren ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zo graag nog eens Huub Oosterhuis liederen willen zingen in een gemeenschap

      Verwijderen
    2. Ik kan u helaas geen antwoord geven, maar ge kunt altijd naar zijn liederen luisteren op een CD. Zelf zingen is natuurlijk beter... Misschien heeft iemand anders een antwoord op uw vraag?

      Verwijderen
  3. Ik bid mee, ook voor eventueel volgende vragen om gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mensonderdemensen1 juli 2023 om 11:10

    Vader zegen ons.
    Danku voor de goede resultaten van mijn bloedtesten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets is onmogelijk.
    O Heer, geef ook dit geschenk binnen ons gezin opdat de negatieve spiraal die er heerst doorbroken kan worden. Laat elkeen aub in zijn eigenste binnenste de beslissing kunnen maken om zelf stappen te zetten. En geef mij, als mama en echtgenote, de kracht om vol te houden. En ook de moed om door te zetten. Zegen voor allen! Vrede en alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor al onze wensen/intenties mogen/kunnen we bidden... Graag leg ik al mijn vragen/zorgen in de handen van God. Niet mijn wil maar Zijn wil geschiedde... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer blijf mij nabij zodat ik me vrolijker voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer Jezus Christus ,
    in psalm 23 ,vind ik rust en dankbaarheid,
    U laat ons rusten in groene weiden
    en voert ons naar vredig water
    U geeft ons nieuwe kracht
    en leidt ons langs veilige paden
    tot eer van UW NAAM,

    Deze dag is bijna ten einde ,voor de jongeren die aan de voor avond staan van een nieuwe levensfase ,studie,s werk,
    Godszegen , Alles is mogelijk,Geloof in jezelf.Vertrouw op Jezus !
    The lessons of live are ,struikelen en weer op staan en doorgaan.!
    Ave Maria


    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten