maandag, 19 juni 2023

Reacties

  1. Een gebed aub. Bang dat de kanker terug komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heilige Jozef wij bidden u help een jonge student aan een kamer in Eindhoven! Dank er voor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus Christus in vertrouwen op u ga ik mijn levensweg,ik ken geen angst want U en de Heilige Geest en mijn dierbare engel Rafael gaan met mij er is ons geen kalme levenszee beloofd ,wel een behouden aankomst bij U.Ave Maria ,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag gaat er iets goeds gebeuren,vandaag gaat er iets goeds gebeuren ,dank zij de Hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag begint kleinzoon aan zijn examens.Ik bid voor goede inspiratie van hierboven.
    Voor een oude tante die mantelzorger is voor haar nog oudere zus. Zelf heeft ze al een niet te benijden levensweg afgelegd. Een bezoekje krijgen ze zelden. Heer,zorg
    voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,
    Geef Uw kracht en volharding zoals in de eerste lezing
    Ook aan mijn collega die het niet meer ziet zitten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor Navaly en zijn advocaten, die vandaag voor de rechter in Rusland verschijnt.
    Dat de rechter zich door de Heer mag laten leiden in plaats van door het Kremlin.
    Voor zijn familie en vrienden
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou gebed willen vragen om een ontspannen en veilige vakantie. Ook voor een veilige H & T-rit, want daar heb ik het meest angst voor. Moeder Maria bid voor ons. Dankjewel voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ook gebed willen vragen voor hen die niet op vakantie kunnen gaan en voor de studenten die nu in de blok zitten.
    Voor alle zorgverleners wees hen nabij omdat ze vol liefde en geduld mogen zijn tegenover de hulpbehoevende mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor priesterroepingen.
    Voor de huidige priesters omdat ze mogen gezegend worden zodat ze hun taak met liefde en gebed kunnen volbrengen.
    Dank voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil bidden voor mijn echtgenoot, voor mijn gezin dat de positiviteit mag weerkeren. Dat ze allemaal mogen dankbaar zijn en kunnen genieten in het leven. Heer, geef hen kracht, geef hen leven. Vrede en alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid mee voor alle intenties en vraag gebed voor mezelf. Ik voel me compleet uitgeput en snak naar adem. Beangstigend. God aub: help. Geef me vertrouwen en rust. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heer, hoor al onze gebeden wat we neergeschreven hebben.
    Heer Jezus, sta ons nabij.
    We hebben Uw
    hulp, steun en kracht nodig, we kunnen niet zonder U leven.
    Dank u voor al de kleine en grote dingen wat we van U mochten ontvangen.
    Dank u voor mijn genezing.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is blijkbaar voor veel mensen een moeilijk dag vandaag. Ik bid mee en denk aan jullie in mijn werk en gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op deze dag wil ik speciaal bidden voor vrede. Die lijkt onmogelijk, maar voor God is niets onmogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik breng al jullie intenties voor Onzelieveheer. Op voorspraak van Jezus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gebed voor mijn dochter die nu exaam heeft.Ik bid ook mee voor al jullie intenties

      Verwijderen
  17. Ik bid zeker mee met en voor jullie allen. Heer, geef allen wat ze nu het meest nodig hebben. Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten