zaterdag, 17 juni 2023

Reacties

  1. Heer Jezus Christus wij bidden speciaal voor de Heilige Vader Paus Franciscus aan wie u de KERK heeft toevertrouwd,
    Er is geen Koning President geen land die zoveel onderdanen heeft in zo'n grote diversiteit nationaliteit in wie wij ons in dankbaarheid gedragen weten door alle mooie en soms turbulentie van ons geloof heen,weten geleid te worden door u Heilige Geest,.
    Moge Paus Franciscus spoedig genezen, Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen voor alle priesters, omdat ze het priesterschap met hart en ziel mogen beleven. Ook voor nieuwe priesterroepingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gebed willen vragen omdat we een goede vakantie zouden hebben. Dat de reis ernaartoe veilig mag verlopen. Dankjewel voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor hen die niet op vakantie kunnen gaan, omdat ze hier in eigen land een goede vakantie mogen beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid graag voor alles mee en vraag gebed voor lieve dame die lelijke val deed met de fiets, met ambulance naar kliniek moest, terug thuis is en veel pijn heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik me sterker mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld werden. Ik vraag een gebed voor al de families die in spanning moeten leven, die geen uitweg zien om tot verzoening te komen. Moge de Heilige Geest hen inspireren om te blijven zoeken naar toenadering. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al die intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten