maandag, 26 juni 2023

Reacties

  1. De balk en de splinter. Heer, leer ieder in ons gezin om zich kwetsbaar op te stellen en zo naar zichzelf te kijken. Laat ze aub niet steeds de schuld, de fout bij een ander leggen. Heer, help ons aub door deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid ervoor mee. Juist als er spanningen zijn, is het heel moeilijk om niet met verwijten te werken, maar proberen je in te denken in de ander, en niet op je strepen te gaan staan. Dat helpt niet. Het touw even laten vieren, van beide kanten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Graag gebed dat eenieder hier dat inzicht krijgt en het voor zichzelf kan toepassen.

      Verwijderen
  3. Ik vraag gebed om zegen over onze relatie. Omdat we elkaar kunnen vergeven en niet steeds de schuld naar de ander schuiven. Omdat we tot rust mogen komen bij elkaar en meer en meer van elkaar mogen houden zoals God het bedoeld heeft. Dank voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag gebed om zegen over de relatie met m’n leidinggevende. Omdat ik met een zekere tederheid met haar zou kunnen omgaan, ook indien ze hard is in haar woorden. Omdat ik ook dankbaar mag zijn indien ze een negatief werkpunt over mij opmerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed om eenheid binnen de familie. Omdat m’n respect mag hebben voor ieders persoonlijkheid en overtuiging.
    Omdat we zouden leren naar elkaar te luisteren zonder iemand daarom de les te willen spellen.
    Dankjewel voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles waarvoor ik wil bidden vind ik terug in de reeds vermelde gebedsintenties. Graag sluit ik me hier bij aan. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bid met mij dat ik in dank kan aanvaarden dat mijn echtgenoot uit zijn lijden is verlost

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor alle gebeden. Ik voel me gedragen door het samen voor elkaar kunnen bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer ik dank U voor mijn nicht die Vandaag haar 87 verjaardag viert,helaas is zij een maand geleden plotseling blind geworden, en is in een zorgcentrum opgenomen,ontferm u over haar, Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten