vrijdag, 30 juni 2023

Reacties

  1. mensonderdemensen30 juni 2023 om 05:38

    Vader, dank voor deze dag.
    Zegen ons en onze kinderen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heilige Jozef dank voor u voorspraak bij het vinden van een kamer voor een jonge student in Eindhoven! Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dank de Heer mee met jullie. We zouden elke avond kunnen proberen tenminste één reden te vinden om de Heer te danken voor de voorbije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Heer voor de goede schoolresultaten van onze kleinkinderen. Blijf hen nabij in de vakantieperiode op hun scoutskampen en tijdens de reizen met de de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankbaar voor de mensen om me heen, voor zoveel gedragenheid. Dankbaar voor de kleine , mooie momenten. Graag gebed dat we allemaal zulke momenten kunnen blijven zien, dat we kunnen blijven geloven in de goedheid van de mens, dat we in vertrouwen op God ons leven kunnen leiden en klaar kunnen staan voor elkaar. Vrede en alle goeds voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag uw zegen voor mensen, die pessimistisch, negatief in het leven staan. Schenk hen Uw vreugde en laat hen Uw goedheid zien. Geef hen vertrouwen.
    Help hen, die dichtbij deze mensen staan.
    Geef hen allen kracht, geef hen allen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties wij vertrouwen u alles toe dank u Vader Zoon en H.Geest

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik mij sterker mag voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid met jullie allen mee en voor mijn klein-en kinderen die dit weekend op vakantie vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer Jezus. Christus ik dank u voor de mooie gave van de Schepping in de natuur "De Veluwe"een stromend beekje,het water is altijd 10o Celsius .De Priessnitzbaden en verbanden, genezend.vandaag wandelde ik met mijn kleinzoon van 18 jaar in deze oase van rust en U Heer wandelde met ons mee.dank Heer voor deze wandeling. .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten