maandag, 5 juni 2023

Reacties

  1. Heer, zegen de arts dat ze goede diagnose kan stellen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik wil bidden voor meer positiviteit in ons gezin, in de wereld om ons heen. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilt u met mij meebidden voor iemand die zoekend is naar God. Zij wereld in de zorg maar trekt zich alles erg aan. Hierdoor dreigt zij eraan onderdoor te gaan. Ook gebed voor haar kinderen die eveneens hoog-sensitief zijn en veel moeite hebben om zich te handhaven in deze wereld. Alvast veel dank.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mensonderdemensen5 juni 2023 om 12:51

      Ik bid mee voor uw intenties. Iedereen heeft wel momenten van twijfels zoals de Heilige Thomas.
      Vader sterk ons geloof.
      Amen

      Verwijderen
  4. Heer Jezus ik dank voor het 30 jarig huwelijk van mijn zoon en schoondochter,die in liefde de vele stormen van het leven overwonnen, U bent met hen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heilige Engelen wees met de 8 jongeren die in Monte-le Mare Spanje op vakantie zijn! Geleid hen veilig door deze dagen heen ,in geloof ,moge zij de moeDer Gods vinden die zij reeds kennen,Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.
    Lieve Heer, mag ik steun vragen voor onze dochter die momenteel fysiek en mentaal doodmoe is. Geef haar kracht om er bovenop te komen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer mag ik Uw goedheid vragen voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij bidden samen met en voor elkaar..
    Miekz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mensonderdemensen5 juni 2023 om 12:53

    God onze Vader, bescherm ons deze week tijdens onze reis en laat ons voelen hoe mooi Uw schepping is.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee met jullie allen, en vraag ook een gebed voor een medezuster die het deze dagen moeilijk heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten