donderdag, 29 juni 2023

Reacties

  1. Dankbaar voor dd mooie proclamatie van onze zoon, na het 6de middelbaar. Dankbaar dat vader en zoon gewone communicatie konden hebben. Laat dit een begin zijn voor een betere verstandhouding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed voor onze zoon, zegen en sterkte voor zijn verdere pad. Moge hij de keuze voor verdere studies of om te gaan werken omarmen. Moge hij de kracht en de wijsheid krijgen bij de keuze, die hij maakt. Neem zijn angsten voor de toekomst weg, Heer.Leer hem aub vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, mag ik vragen mijn echtgenoot die vader is van onze 4 kinderen te zegenen met veel liefde, veel vertrouwen in de toekomst... Geef hem kracht, geef hem leven, geef hem vreugde, geef hem geduld, positivisme...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit gebed zou ook ik willen vragen voor mijn echtgenoot. Heer zegen hen met uw genade.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee om kracht liefde en geduld lieve heer sta ons bij wij vertrouwen op u

      Verwijderen
  5. Dank Heer voor de goede schoolresultaten van onze kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus Christus een nieuwe dag ligt voor mij ik Aanbid U en geef u alle lof en eer en glorie Gij Vredevorst dank voor het geloof in U!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ons inderdaad bidden in geloof voor en met elkaar Dank daarvoor!
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten