woensdag, 28 juni 2023

Reacties

  1. Gisteren in het ziekenhuis geweest en ik zag hier enorm tegenop❗️Na maanden weer een onderzoek. Voor alle zekerheid komt er nog een CT-scan. Dankbaar en blij dat er geen ernstige kwaadaardige aandoeningen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dank de Heer met u voor het geruststellende onderzoek van gisteren, en bid voor een goede uitslag van de scan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Vandaag staat er iets goeds te gebeuren "!Heer mogen velen het zien wat Gij ons schenkt, en de zegeningen tellen ook vandaag, Ave Maria ."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankbaar zijn... Ja, als ik goed rondom mij kijk, ben ik ook dankbaar voor zoveel zegeningen. Ik bid tot de Heer om elke mens een zegening te laten ervaren, het doet zo'n deugd. Ik bid ook voor alle vrijwilligers die dag na dag zich inzetten voor een menselijke samenleving. Dat zij zich gesteund voelen door gebed en hartverwarmende woorden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God, ik vraag uw steun en kracht voor een vriendin. Na een intense periode van zorg voor haar man heeft ze hem nu in uw handen gelegd. Dat ze haar levensdraad weer oppakt en een nieuwe invulling geeft aan iedere dag zodat de leegte haar niet breekt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten