zondag, 18 juni 2023

Reacties

  1. Graag wil ik bidden dat iedere mens de roepstem van God mag horen. Dat ze gelukkige volgelingen mogen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de mensen die nog volop in examen zijn.
    Dat ze de moed niet opgeven maar volharden.
    Geef Gij hen doorzettingsvermogen,
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor de intenties die hier vermeld staan. Graag vraag ik een gebed voor al de vrijwilligers die soms toch wel 'verzuipen' in het werk omdat er steeds meer vrijwilligers afhaken omwille van ouderdom, gezondheidsproblemen, mantelzorg, enz... Hopelijk worden jongere vrouwen/mannen geprikkeld om in het verenigingsleven een actieve rol op te nemen. Dat zij hiervoor geïnspireerd worden... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee vor al die intenties. Ik leef zelf in een W.Z.C., met bijna geen vrijwilligers, en het zou inderdaad het leven gemakkelijker en aangenamer maken (zowel voor het personeel als voor de residenten) indien er meer vrijwilligers waren. Heer, verhoor ons gebed !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten