zaterdag, 25 maart 2023

Reacties

  1. Morgen, 26 maart, zet ons gezin een belangrijke stap om oude pijn een betere plek te gaan geven. Ik wil gebed vragen om begrip voor elkaars pijn, dat we empathisch mogen luisteren; dat de pijn die hiermee aangeraakt zal worden te dragen mag zijn, m.n. Voor onze beide kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee. Alsook graag gebed voor vriend met zware hartproblemen en parkingson. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij vandaag. Ik voel me onrustig. Geef mij kracht om deze dag rustig te kunnen beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor onze zoon die vandaag jarig is,dat gelukkig en gezond mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid ook mee voor iedereen, voor elke vraag om hulp en steun.

      Verwijderen

Een reactie posten