woensdag, 22 maart 2023

Reacties

  1. Graag een intens gebed voor de vele zieke mensen in mijn familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid/vraag om weer helemaal fysiek gezond te worden.
    Ik probeer de stilte en rust te vinden.
    Ik verlang naar innige vrede en reken op de barmhartigheid.
    Niet uiteindelijk ik maar de overgave aan mijn kompas Jezus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gebed willen vragen voor mijn broer die vandaag jarig is, omdat hij overvloedig mag gezegend worden en ook voor al zijn intenties.
    Dank voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag, feestdag van de h. Lea van Rome, bid ik voor ons kleindochtertje Leah.
    Dat de Geest haar leidt en beschermt naar lichaam en ziel.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor al de mensen die het trauma van 22 maart nog met zich meeslepen.
    Dat niet haat maar vergeving en Liefde in hun hart mag komen die haat en het verdriet verdrijft.
    Dat er gerechtigheid mag komen voor iedereen, slachtoffers en daders.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laten we ook bidden voor vrede en ook voor vergeving nu in deze vastentijd dat veel mensen mogen biechten we zijn allemaal zondaars
    Dat onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen in een wereld mogen leven waar het goed is om zonder angst te leven
    Heer Jezus wij aanbidden U alleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wees mij nabij bij alles wat er gebeurt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag bid ik intens mee voor alle hierboven intenties en bid voor snelle financiƫle oplossing voor een zoon die van de ene angst in de andere stapt omdat hij zelfstandig werkt en pas op het nippertje nieuwe bestellingen krijgt. Heel diepe dank Goede God omdat ik na 5 jaar genezen verklaard ben van darmkanker. Wat een gunst en geluk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat met je genezing Dank u Jezus ik help bidden voor je zoon IK zie dat ook bij ons zefstandig zijn is ook niet gemakkelijk laten we alles in Gods handen leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IK bid mee voor al die intenties, allemaal zo belangrijk! Heer, ontferm u over ons!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten