maandag, 27 maart 2023

Reacties

  1. Ik vraag, als moeder, gebed voor mijn jongste dochter die iets heel moeilijks te verwerken heeft en geen kant lijkt uit te kunnen. Ze is zeer diep gekwetst, kan bijna niet meer vertrouwen dat hetgeen haar zo kwelt, nog goed kan komen. Als we samen zouden bidden, geloof ik, als moeder, dat dit kracht heeft. Waar twee of meer mensen in Zijn Naam iets vragen, is Hij in ons midden. Hij die wegen kent die wij niet kunnen vermoeden. Ik wil, namens haar, leven van vertrouwen, zij kan het momenteel niet....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de hulp en vertrouwen op god bid ik mee voor je dochter

      Verwijderen
    2. Heer,
      Gij zijt de Weg, de Waarheid en het Leven. Wees onze GPS.
      Toon ons Uw weg en schenk vertrouwen aan ons allen. Heel speciaal aan de dochter waar hierboven voor gebeden wordt'
      Amen

      Verwijderen
    3. Dank voor jullie gebed, ook daar krijg ik tranen van in mijn ogen. Niet alleen mijn dochter heeft gebed nodig, maar ook haar man!!! (een goed verstaanbaar zal voelen waar het om gaat)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ook ik neem deze intentie op in mijn gebed. Het is belangrijk dat we met meerdere mensen hiervoor bidden.

      Verwijderen
  3. Ik bid ook mee!🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ervaar met mijn dochter ook wat het is. Dus ik bid ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor dochter en ook voor haar moeder die pijn ondergaat om haar dochter. Lieve Heer, geef hen kracht, vertrouwen en steun. Ook voor de man. Dank U, God, voor snelle hulp

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ongeloofllijk wat er gebeurd is door aller gebed. Zojuist kwam een berichtje binnen van een piepkleine opening van iets wat al lange tijd dicht zat.

      Verwijderen
    2. Ik bid ook mee, voor u, voor uw dochter en voor haar man. Dat die "piepkleine opening" goede gevolgen mag hebben, en dat alles goed komt. Hopen en vertrouwen.

      Verwijderen
  7. Bid mee. Wat voor n mens onmogelijk lijkt, is voor God mogelijk. En as we met een gans leger voor je dochter bidden, komt er een oplossing. Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid ook mee.Heer wees hen nabij.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid ook mee, maak, denk ik, hetzelfde mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten