woensdag, 29 maart 2023

Reacties

  1. 'De waarheid kennen, dan zal de waarheid bevrijden.'
    Moge ieder die niet naar binnen durft te kijken om te zien wat IS, de genade krijgen om wel te kijken en tot inzicht te komen, om vervolgens daar conclusies uit te trekken. En moge de moed daartoe ontstaan in de kracht van de Geest, die door kan dringen tot in ons merg, en tot ons diepste innerlijk. Laten we samen bidden om bevrijding van mensen die 'blind' willen blijven. En mogen ze verlost en bevrijd hun leven voortzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar er is een hele weg af te leggen om de waarheid te vinden en te begrijpen! Deze weg zoeken is wel leerrijk en verruimt uw spirituele horizont.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK DENK DAT IK NOG EENS MIJNE PIET GA AFTREKKEN

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten