vrijdag, 31 maart 2023

Reacties

  1. Ik bid voor ern goede kennis die een zware operatie ondergaat vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik ben zo onrustig en somber.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem ieder die in ziekte en onrust is, met me mee in mijn hart en leg die personen in het hart van Hem die alles weet en meedraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor onze oudere kinderen opdat ze kansen krijgen om God en de Blijde Boodschap te leren kennen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O.L.Vrouw van de bedroefden ,om arm met Jezusi de moeder uit Erithrea die bij een ernstig verkeersongeval haar zeven jarig dochtertje. verloor en haar zoontje van 4jaar zwaar gewond werd ,dit alles zag gebeuren,. Is een KRUIS zo zwaar Wees haar TROOST.
    En laten we bidden voor haar en haar familie. Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten