donderdag, 9 maart 2023

Reacties

  1. Voor alle zieken en mensen met een beperking vraag ik hulp en troost aan onze grote heilige SINT
    JOZEF

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor alle gezinnen en stervenden vragen we hulp aan St Jozef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik merk dat mijn angsten weer sterker worden en voel me niet vrolijk.
    Laat mij voelen dat U er bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I bid mee, en ik vraag een gebed voor twee medezusters die heel ziek zijn, en die ook in de laatste fase van hun leven zijn., ma Dat ze niet teveel lijden, en dat de Heer ze komt halen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We bidden voor Sint Jozef voor deze stervende mensen hij is toch de patroon van een goede dood

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer wilt u mij hart en nieren zuiveren zodat het weer gezond wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten