maandag, 20 maart 2023

Reacties

  1. Bid aub voor de genezing van mijn echtgenoot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee met u.
    Heer, Zegen en schenk genezing aan deze man en dit gezin.
    Bedankt omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mensonderdemensen20 maart 2023 om 07:33

    Ik bid mee voor die genezing en ook uit dankbaarheid voor mijn leven.
    Vader wees met ons begaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik bid nu mee voor je echtgenoot !
    Graag een gebed voor iemand die héél depressief en overgevoelig is .
    Om de gepaste houding tegenover haar om haar te helpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook voor de intenties Heer wij vertrouwen op U maar U wil geschiede

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil bidden voor een goed uitslag voor mijn man deze namiddag controle hart na plaatsen pecemaker dank aan de meebiddende mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor de intenties van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moge de Heer Jullie en ons allen nabij zijn met Zijn Licht...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid ook mee. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustig en opgewekt mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. H. Jozef, dank voor uw voorspraak bij veel verkregen gunsten.
    Wil de Vader vragen om deze mensen in hun nood bij te staan.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid mee voor en met jullie allen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank u controle pacemaker was nat wens

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten