woensdag, 8 maart 2023

Reacties

  1. Ik bid dat mijn werksituatie haalbaarder word en dat God me mag leiden hierin. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen8 maart 2023 om 07:45

    Goede Vader,
    wees allen die in U geloven nabij. Geef moed en sterkte in de onderdrukten en laat de mensen inzien dat enkel liefde overwint.
    Ik bid ook voor mama en papa die met hun rotsvast geloof naar U zijn toegegaan. Neem hen op in uw licht en laat hen als beschermers zijn over mij, onze kinderen en kleinkinderen.
    Wees de komende dagen aan onze zijde wanneer wij op reis de pracht van uw schepping mogen ontdekken.
    Moeder Maria, uw beeltenis dragen we steeds met ons mee. Danku omdat we op U mogen vertrouwen. Danku om uw bescherming.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilt U mij dragen. En mij nabij zijn vanavond wanneer ik naar een ballet uitvoering ga zodat ik geen last van angst krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom met uw heilige Geest over mij en maak mij nederig zodat ik mijn hart kan openen voor uw liefde. Want dit is zo moeilijk voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk komen de wereldleiders tot gezond verstand en dus tot wereld vrede!!!! We blijven daarvoor BIDDEN !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten