maandag, 13 maart 2023

Reacties

  1. Heer onze God help mij iemand die me écht negeert te verdragen ! Geef ons de moed om de toenadering en de liefde dat U wilt te herstellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom H.Geest tussen mij in en de mensen waar ik vandaag gesprek zal mee hebben.
    Maak mij nederig, rustig…
    Omdat ik de dingen kan loslaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie, en ik vraag een gebed voor een medezuster die ernstig ziek is met kanker, en voor wie ze de palliatieve zorgen begonnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor jullie intenties!
    Ik vraag ook gebed voor mijn dochter dat ze haar stage kan volhouden (daar zij klierkoorts gehad heeft en dit toch wel zwaar is.)
    U helpt altijd!
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook met jullie mee. En ik vraag U mij te dragen zodat ik sterker word. En van elke dag kan genieten en te ontspannen. Wees mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook meebidden en ook voor een grote ruzie in een familie ouders en kinderen geld kwestie
    Dat ze kunnen spreken met elkaar en weten dat we hier niet kunnen blijven leven en alles achter laten kom heilige Geest

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten