maandag, 6 maart 2023

Reacties

  1. Ik wil graag bidden voor kinderen en kleinkinderen en kleinkind vrede in gezin genezing na operatie werk huisvesting en voor een goede reis en veilige thuiskomst
    Dankjewel aan alle biddende mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sint Jozef wil samen met u lieve vrouw Maria onze voorspreken zijn in al onze noden 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor A.,
    dat hij zijn draai terug vindt in zijn schoolwerk en beter leert plannen.
    Dat hij daarbij hulp mag vinden en aanvaarden van mensen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag gebed voor mijn zoon dat hij leert goede beslissingen te nemen ivm de werken die hij doet
    Dat hij leert vertrouwen te hebben op St. Jozef .
    Ik bid ook mee voor de andere intenties.
    Dank voor alles!
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik Uw hulp en liefde mag ervaren. En voor alle intenties bid ik ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee en vraag ook een gebed voor een ernstige zieke.Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid vandaag speciaal voor een jonge kleuterjuf en moeder van 2 jonge kleuters, die vandaag een zware operatie aan de hersenen moet ondergaan. Dat de Heer haar moge zegenen en bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten