vrijdag, 24 maart 2023

Reacties

  1. Heer

    Ik vraag gebed voor mijn dochter die aan haar eindproef moet werken maar die zich lichamelijk uitgeput voelt.
    Geef haar toch de kracht die ze nodig heeft om dit tot een goed einde te brengen.( als dit is wat U wil)
    Dank U Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede lieve God,
    Laat aub een snel herstel gebeuren voor mijn zoon die gisteren hoogdringend op de Spoed opgenomen werd. Geef hem aub sterkte, neem zijn angst weg en laat door de goede behandeling zijn lichaam genezen. Lieve dank.
    Ik bid mee voor energie voor de dochter hierboven vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor uw zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij bidden samen...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij aub nabij. Ik voel me somber en onrustig. Wilt U mij aub helpen??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor dochter en zoon. A.u.b Help hen, Heer, help hun ouders, en help ook anoniem die zich somber en onrustig voelt. Ik vraag ook een gebed voor mijn vriendin die ernstig ziek is met kanker. Dank u, Heer, dank aan allen die meebidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook voor alle intenties mee wens iedereen veel moed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste dank lieve mensen voor het vele meebidden. Is zo meelevend en mooi.. Mogen jullie allen gezegend worden. Moeder van zoon

      Verwijderen

Een reactie posten