donderdag, 23 maart 2023

Reacties

  1. Ik vraag een gebed voor mijn zus die ziek is Op 30 maart moet ze een groot onderzoek ondergaan en wij hopen en bidden dat het onderzoek zal uitwijzen wat de oorzaak,is van haar lijden.Dank voor het gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid ook mee voor je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ook. En voor u ook : sterkte, geduld en vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me wat vrolijker en rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat mij tevreden en blij zijn met het goede dat ik meemaak en bezit, zodat ik rustiger kan worden en plezieriger voor mijn naasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer help mij mijn kruis te dragen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor jullie meebidden het is hartverwarmend te weten dat er mensen het leed biddend meedragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten