donderdag, 2 maart 2023

Reacties

  1. Graag hulp voor mijn zoon in zijn gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed dat mijn dochter goed en geschikt werk zou vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons bidden en smeken dat wij méér en méér beseffen dat wij allen bezield zijn van Christus Aanwezigheid '''in' ons !
    En zo léven van Zijn Genade !
    Dat brengt véél lijden en onbegrip mee ,maar ook een diepe vreugde !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gebed willen vragen voor iemand die vandaag een belangrijk onderzoek moet ondergaan. Voor een goede uitslag en omdat die persoon veel kracht en sterkte mag ondervinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gebed willen vragen voor mezelf, omdat ik de dingen meer zou kunnen loslaten. Omdat ik God meer zou kunnen vertrouwen en dat hij ook van mij kan houden. Dankjewel voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve heer mag ik al die zorgen van deze broers en zussen aan UW grote LIEFDE toevertrouwen
    we weten dat U niemand in de steek laat die op U vertrouwt Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat we in gebed EEN mogen zijn voor VREDE in de WERELD !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat Louis moge ruste in de Vrede van de Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moge de Geest u hoop en vertrouwen schenken en u liefdevol omarmen, daar bid ik om voor u.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geef vrede Heer, geef vrede. Ik bid voor troost en sterkte voor onze dochter. Graag sluit ik me aan bij de voorgaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid ook mee voor al die intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid voor mijn man, dat zijn ziekte draaglijk en stabiel blijft. Dank u God , dat we ons door u mogen gedragen voelen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten