dinsdag, 14 maart 2023

Reacties

  1. Ik vraag gebed omdat ik de mensen die me gekwetst hebben zou kunnen vergeven vanuit het diepst van mijn hart.
    Dankjewel voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat het pesten op het werk zou mogen stoppen. Ook van de leidinggevenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met jullie mee. Heer, verhoor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze avond komen de ouders van de eerste communicanten naar een vorming.
    Ik vraag gebed om onthalend en getuigend te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met de hulp van de Heilige Geest lukt het zeker ik bid ook voor u

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gebed voor anny en Etienne die door een kei zwaar pad moeten door ziekte dank uit het hart

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten