vrijdag, 10 maart 2023

Reacties

  1. Wij bidden omdat al dat zinloos geweld mag stoppen ook in eigen land dat de mensen terug mogen bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! En de kracht van de LIEFDE vinden in elk van ons…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik de dag aankan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geef ons kracht Heer om ,ondanks alles ,te blijven geloven dat U alles ten goede leidt,als wij maar blijven VERTROUWEN...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag uw gebed.
    Ik wil momenteel liever dood zijn dan levend.
    Bid voor me aub.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge de zegen van de Heer over u komen u aanraken en sterken zodat u terug zijn liefde moogt ervaren amen.

      Verwijderen
    2. Ik bid ook mee voor u. Moge de Heer u helpen, troosten, u laten voeen d

      Verwijderen
    3. mensonderdemensen10 maart 2023 om 18:52

      Goede almachtige Vader, inpireer deze mens met de mooie dingen van het leven en neem de donkere gedachten weg.
      Zend uw Geest
      Amen

      Verwijderen

  6. (vervolg) u laten voelen dat Hij bij u is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mensonderdemensen10 maart 2023 om 18:53

    Vader, Danku voor deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, ik bid ook dat de sombere gedachten verdwijnen van diegene die onder gebukt gaat.
    Heer God geef hem/haar kracht om stap voor stap verder te gaan.

    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten