vrijdag, 17 maart 2023

Reacties

  1. Vandaag wille we speciaal en uitdrukkelijk bidden voor een mens met een goed hart die heden wordt uitgevaren want hij ging van ons heen. Hij leefde rechtvaardig en was bekommerd om mensen in nood: Heer wees Clemens V. genadig en laat hem bij U : hij zal daar verder onze lieve heengegane Annemouche blijven koesteren ! Hij leefde rechtvaardig: open de Hemelpoort en laat hem binnen ... Hij was rechtvaardig en leefde waardig Heer wij smeken het U laat hem wandelen i het eeuwige geluk en vergeef hem zijn fouten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij dragen als ik me bang en verdrietig voel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik weet dat u ons nabij bent en ons nabij staat.
    Laat ons dat diep doordringen.
    Heer, dit vraag ik aan u.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten