zondag, 18 juli 2021

Reacties

  1. Ik bid voor een rustige dag aan zee. Lekker zwemmen. En dat ik vanbinnen ook zo rustig mag blijven. Ik bid ook voor de nabestaanden van Peter R de Vries en alle mensen die gestorven zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid om genade voor G die het licht niet meer ziet.
    Heer, wil hem aanraken, U tonen, hem vrede schenken.
    Geef mensen om hem heen waardoor Gij hem genadig kunt zijn.
    In diepe dankbaarheid. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor G en mogen hij/zij rust vinden in gebed bij het licht van een kaars de Goede Vader moge voelen.

      Verwijderen
  3. Lieve Heer,

    Ik vraag U vrede en rust in de harten van ons allen binnenin ons gezin & familie . Dat Uw geest van vreugde en liefde en mededogen onze harten mag vervullen . Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Wees alle getroffenen van de waterschade overal nabij met Uw licht , al Uw liefde en barmhartigheid

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader, laat solidariteit groter zijn dan de waterramp en schade. Geef dat mensen hun hart laten spreken en geven wat ze kunnen missen.
    Ik bid ook voor vrede over de hele wereld en dat mensen die geketend zijn door dictaturen uiteindelijk vrij mogen zijn.
    Ik bid ook voor de roepingen, herders voor een volk dat u niet meer ziet.
    Tenslotte bid ik voor mijn ouders en vrienden die door de dood van ons zijn heen gegaan. Laat hen over ons en onze kinderen waken en in dankbaarheid eer ik u om al het goede dat ik mocht ontvangen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik mee voor al die intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor vrede en innerlijke kracht voor alle mensen❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou graag een gebedsintentie plaatsen voor D. dat hij de geschikte mensen mag ontmoeten om het leven terug te kunnen opnemen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laten we bidden voor de goede afloop van de onderhandelingen tussen de verkopers en opkopers van ons landbouwbedrijf dat onze Familie(vader-zoon) reeds sinds 1954 pachte!U weet wel,Het Voorkooprecht...?!?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten