zaterdag, 31 juli 2021

Reacties

  1. Goede God, beschermt onze kinderen en kleinkinderen.
    Laat onze geplande reis zonder problemen verlopen.
    Laat mij leven vanuit mijn hart naar het voorbeeld van Uw liefde.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil uw gebed vragen voor Th die gisteren in ons WZC overleden is.
    Moge God haar opnemen in zijn eeuwige Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie intenties !

    Ik vraag om Christus meer en meer zichtbaar te laten worden door mijn vreugde en pijnen !
    Hij die in mij en in ons allen woont !
    Leer mij liefhebben zoals HIJ ons onvoorwaardelijk bemint !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor juist van iemand die ik ken via Facebook dat haar mama overleden is. Moge zij opgenomen zijn in de hemel. En God, wees de fam tot steun.
    Dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik vraag U om rust vandaag. En dat mijn angsten weer niet de overhand krijgen. Het is zo moeilijk om daar mee om te gaan.
    Blijf mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag vraag ik jullie gebed voor mijn buurman die gisteren in kritieke toestand is opgenomen in het ziekenhuis.
    Heer, waak over hem en bescherm hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al die intenties : de overledenen en hun familie, de man die opgenomen werd, de peroonlijke intenties die ons worden toevertouwd. We bidden allemaal samen... Wat een kracht! Dank u Heer, en dank aan allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer,

    Om Uw nabijheid en barmhartige liefde wil ik vragen
    dat wij met allen één mogen worden in ons gezin ; dat Uw liefde al onze harten mogen verenigen & we dichter en liefdevoller met elkaar kunnen omgaan danku . Ik bid ook mee voor alle bovenstaande intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten