zondag, 1 aug 2021

Reacties

  1. Ik bid voor iemand die vandaag op retraite vertrekt. Moge het een genadevolle week zijn voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer maak ons en mij méér bewust van Uw Gaven !
    Uw Leven in de gedaante van Brood die Eeuwig leven schenkt !
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn zodat ik niet meer zo ontzettend gespannen ben. Geef mij aub wat meer rust in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mensen, ik kan niet bidden. Ik wil het ook niet. Ik ben boos: op het leven, op mensen, op God. Waarom laat Hij toe wat ik moet meemaken?
    MOesten er toch vrome zielen zijn die nog bidden: bid ne keer voor mij.
    Vraag om vergeving.
    Ik ben een zondig mens. En verbitterd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge je het licht en de warmte van de Heer voelen daar geloof en toewijding.

      Verwijderen
    2. Ik ben geen "vrome ziel", maar ik bid, of ik probeer te bidden, en ik zal zeker voor u bidden.

      Verwijderen
  5. Lieve Heerr,

    Graag bid ik mee voor alle bovenstaande mensen
    en wil ik Uw zegen en bescherming vragen over mijn financiele kwetsbaarheid . Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet morgen naar de kliniek voor een ingewikkelde (en waarschijnlijk ook pijnlijke) operatie. Willen jullie voor me bidden, dat alles goed moge gaan ? Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor u. Heb vertrouwen. Wie vraag die krijgt zegt de Heer. Dat heb ik al verschillende malen ondervonden.

      Verwijderen
  7. Ik ga nu nog bidden voor alle gebedsintenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten