zaterdag, 3 juli 2021

Reacties

  1. Vader,
    Zegen mijn zoon en zijn moeder die vandaag naar Niger reizen in Afrika.
    Zegen ook alle mensen die onderweg zijn en anderen bij hun tocht bijstaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer,

    Zegenons weekend , het werk en allen die onze metgezellen zijn

    danku voor Uw altijddurende liefde en genaden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees bij me vandaag en leidt mijn leven. Leer me rust te vinden in alles wat ik doe en Uw AANWEZIGHEID te voelen!!! En dat mijn angst weer niet de overhand krijgt. Het is zo moeilijk om daar mee om te gaan in het dagelijks leven. Ik wil vandaag proberen toch naar buiten te gaan en in een winkel wat te kopen. En ik bid voor alle mensen die ook psychische klachten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Heer beschermt je Hij gaat met je mee.
    Ik bid met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid ook mee , vertrouw op de LIEFDE van de Heer

      Verwijderen
  5. Graag bid ik ook voor alle mensen die angstig zijn, depressief, ontmoedigd...God, wees hen nabij, ook door andere lieve mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vader, Ik eer U.
    Gij zijt mijn doel en mijn weg.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laten we bidden voor pastoor Jan verheyen uit Geel, die een ongelukkige val maakte en maandag geopereerd moet worden. Dat het goed mag verlopen voor hem. Dat hij sterkte en kracht mag ontvangen om een goed herstel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten