donderdag, 15 juli 2021

Reacties

  1. Laat ons bidden voor iedereen die getroffen is door de wateroverlast.
    Moge alles zo snel mogelijk goed komen voor die mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amen! Ook bid ik om vrede onder mijn kinderen en mij ! Moge de Heer mij Zijn Wijsheid geven !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U ook mij dragen?? En ik bid om kracht mijn angsten te weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vader, sta de mensen bij die getroffen zijn door deze waterramp.
    Sta ook mij bij en help mij mijn zondigheid van mij af te leggen.
    Leer mij bidden en elke dag uw woord tot werkelijkheid te maken.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. laat ons bidden om meer tolerantie en verdraagzaamheid onder
    alle zoekers in het geloof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LIeve Heer, ik bid voor de familie van Peter R. de Vries die jammer genoeg overleden is vandaag door een laffe zinloze moord.
    Heel nederland rouwt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten