donderdag, 22 juli 2021

Reacties

  1. Ik vraag een gebed voor de nieuwe zaak van mijn zoon dat het een succesvolle zaak mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag uw gebed voor een negentigjarige die langzaam maar zeker wegzinkt in haar dementie. Moge zij in haar broosheid diep in haar zelf Gods Vrede dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIeve Heer, ik vraag uw gebed voor A. die vandaag begraven wordt. Dat zijn familie heel veel kracht krijgt om het verlies te verwerken.
    en voor mezelf dat het blijft zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer zegen de ontmoeting van deze dag!
    Moge in ons samenzijn ,U ons binden in Uw Liefde en Geduld !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al die intenties, voor de zoon van anoniem, voor die dame die in haar dementie wegzinkt, voor A., voor de ontmoeting van Jacqueline, en ik vraag ook een gebed voor mijn broer, die ook af en toe begint het verschil niet meer te zien tussen iets dat hij gedroomd heeft en de werkelijkheid. Dank u.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten