dinsdag, 13 juli 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, blijf mij nabij in al wat ik doe vandaag. En ik bid voor C. die plotseling gestorven is. Dat haar familie veel sterkte krijgt om dit te verwerken. En ik zal haar nooit vergeten. En voor mezelf dat ik kracht,geloof en moed blijf houden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader, neem C. op in uw liefde.
    Wees mij nabij en laat vrede in mijn leven komen.
    Dank voor deze dag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer geef mij Uw Wijsheid om iemand daadwerkelijk te helpen die zich zéérgekwetst is voelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Laat rust en kracht in mijn leven komen
    Dat er liefde en éénheid in ons gezin mag komen

    Dank om alle mooie mensen in mijn leven , die mij helpen dragen

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit mij aan bij dit gebed en vraag het ook voor mijn gezin en mij. Dank voor deze mooie woorden die ik mocht ontvangen!

      Verwijderen

Een reactie posten