dinsdag, 20 juli 2021

Reacties

  1. HeerJezus Christus.
    Dank U dat Gij mij deze nacht hebt bewaard.
    Geef mij de genade om de dag Christelijk door te brengen,
    Houd de duivel bij mij vandaan! Geef mij Uw liefde Heer.
    Daar kan ik op teren,
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jezus,
    Mag ik om genezing vragen voor mijn buur die botkanker en leukemie heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus, ik vraag u om genezing en herstel van mijn paard. Ze is heel belangrijk voor mij. Leidt mij op de goede weg om haar weer gezond te krijgen en geef me de kracht om dingen te veranderen allereerst voor haar maar dan ook voor mijn bestwil. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer help mij en ons ,om diep in ons hart ,mezelf àlle andere mensen en vooral U te beminnen !Ik bid ook mee om genezing van mens en dier !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, hier sta ik weer met open handen.
    Kom tot mij vandaag en laat deze dag, die ik aan U opdraag, in geloof en gebed verlopen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al die intenties, ook voor de intenties die hier in de afgelopen dagen aan ons gebed werden toevertrouwd. Laten we op deze nationale rouwdag ook verder bidden voor de slachtoffers van de waterramp en voor hen die zwaar getroffen werden en soms alles verloren hebben. Heer, sta hen bij. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laten we om 12.01 met z'n allen meedoen aan die minuut stilte. En laat ons dan bidden... moge Gods solidariteit, die Jezus zo sterk getoond heeft op het kruis, handen en voeten krijgen door ons mensen heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid om vrede en verzoening met onze overburen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten