vrijdag, 9 juli 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik mijn angsten aankan en niet depressief ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor Peter de Vries en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader,
    Ik wil uw Zegen vragen over de reis van mijn zoon naar zijn mama. Hij en zij hebben het erg moeilijk.
    Help hen om minder aan zichzelf te denken en dat ze wat meer aan de andere.
    Dank omdat U naar ons omziet.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK bid mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees bij me en leidt mijn leven. Leer me rust te vinden in alles wat ik doe en Uw aanwezigheid te voelen. Zodat mijn depressieve gevoelens mogen verdwijnen. Ik voel me soms zo eenzaam en bang.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten