zaterdag, 24 juli 2021

Reacties

  1. Ik vraag een gebed voor de buurvrouw van ons vrienden, die vrouw heeft voor de derde keer borstkanker en nu met uitzaaingen over haar hele lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil uw gebed vragen om zegen over een ontmoeting deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader, beschermt onze kinderen die weerom mensen gaan helpen in het overstromingsgebied. Moge zij bij het delen van voedsel en drank die ze naar daar brengen een voorbeeld zijn voor anderen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bravo voor jullie kinderen ! Heer zegen dit gezin met Uw Kracht !

      Verwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij dragen vandaag en mij nabij zijn. Zodat ik me veilig kan voelen bij U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor al die intenties. Heer, zegen de mensen voor wie een gebed gevraagd wordt, en zegen degenen die de intenties met ons gedeeld hebben. Zegen ook allen die onze gebedshoed bezoeken. Dank U, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,
    Zegen alle mensen die ik mis. Vooral Daniël, Stefaan, Roosje, Pelgrim, en al die anderen die mij regelmatig in hun diepste zijn deelgenoot maakten en mij zo verder door mijn dag hielpen . Ik heb het gevoel dat het koren samen met het onkruid zijn uitgetrokken en verbrand. Zegen ook alle mensen die door een diep dal gaan en het niet meer zien zitten. Draag hen daar waar ze zelf niet meer kunnen stappen. Leer ons ook die mensen nabij te zijn met Uw Liefde.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Albert, Ik ben Pelgrim maar heb mijn Google ID aangepast naar deze naam zodat die passend is in andere sites die niet direct met ons geloof te maken hebben.

      Verwijderen
  7. Ik wil bidden voor mijn zus. Zij heeft het zwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid dat begrip en liefde terugkeert tussen mij en mijn zoon.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten