woensdag, 7 juli 2021

Reacties

  1. Heer help mij om te handelen en oprecht te beminnen ,zoals U het wilt ! Zonder angst noch ikzucht ! Zegen dit W.E. ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, ontneem mij mijn angsten en laat deze dag verlopen in Uw heerlijkheid.
    Moeder Maria, Ik bid tot U met al mijn zorgen en draag deze dag ook aan U op.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie. Moge de Heer jullie zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik bid vandaag speciaal voor mijn overleden mama die vandaag jarig geweest zou zijn. Ik mis haar enorm vandaag. Maar ze is altijd bij me nl. in mijn hart.
    Ik bid ook voor Peter R. de Vries dat hij in leven mag blijven.
    Vreselijk wat er gebeurd is gisteravond.
    Ook bid ik voor mezelf dat het mag blijven gaan zoals het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten