dinsdag, 6 juli 2021

Reacties

  1. Lieve Heer Ik dank U voor alle weldaden,
    Ik voel dat ik door U wordt bemint Ik zou willen dat iedereen dat kan voelen vooral mijn kinderen en kleinkinderen!
    ik vraag U hen te zegenen Lieveheer laat hen niet aan hun lot over.
    Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    Zorg voor arbeiders om uw oogst binnen te halen. Zorg voor gezinnen waar uw woord kan groeien en die priesters voortbrengen.
    Inspireer mensen om uw evangelie te verkondigen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus help mij en allen om met U te leven !
    Niet mijn ...of onze wil maar wat U wilt !
    Maria onze Moeder ,help ons ook hierin!
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, blijf mij nabij. Leer me rust te vinden in alles wat ik doe en Uw aanwezigheid te voelen. Zeker nu ik weer wisselende stemmingen heb en daardoor weer angstig ben om buiten te komen of naar een winkel te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig Naamfeest aan alle Godelieves ! Moge God u bijstaan in alles wat u doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten