vrijdag, 16 juli 2021

Reacties

  1. Heer leer mij mezelf en al mijn naasten met barmhartigheid te benaderen !Dank U God !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor de slachtoffers van de waterramp, voor de mensen die alles verloren hebben,en ik dank de Heer voor de solidariteit die we merken. Ik bid ook voor de intenties die hier gisteren geplaatst werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag 16 juli viert de Karmel familie het feest van Onze Lieve Vrouw van de Karmel.O Rosa Carmeli bid voor ons die vol vertrouwen uitzien naar Uw hulp,dat de dijken het niet verder begeven,bescherm onze mensen die in gevaar zijn,bescherm ons land en dorpen en steden tegen watersnood,we vertrouwen op uw moederlijke bijstand,dank u Moeder van de Karmel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten