donderdag, 29 juli 2021

Reacties

  1. Ik bid om een goed samenzijn deze namiddag.
    Moge de Geest bij ons zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heeer, blijf mij nabij want ik moet voor een uitslag waar ik zo bang voor ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vraag uw gebed voor mij die zich machteloos en depressie ben door smetvrees.Het gevolg is dat ik dat de dag door dwangmatig mijn handen was en objecten afwas.Alleen dan kom ik tot rust.Ik krijg medicatie maar momenteel helpen die niet veel.Ik ben erg gelovig en vertrouw op uw gebed.Momenteel kan ik moeilijk zelf bidden.
    Ik hoop op uw gebed en geef mij over aan de gekruisigde Christus.

    dank bij voorbaat en vriendelijke groeten;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede moed, Luut. Ik vraag de Heer u te helpen en u rust te geven.

      Verwijderen
  4. Ik bid graag voor dat het beter gaat.
    Jezus is bij u.Roep Hem aan.Hij zal u helpen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, dank U dat ik me beter voel dan vanmorgen. U bent bij me ook al vergeet ik dat regelmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten