zondag, 3 sept 2023

Reacties

  1. Een gezegende zondag voor u allen en bijzonder voor Chris, die ons inspireert.Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer. Ik wil bidden voor kracht en ondersteuning in mijn, in ons leven, ons gezinsleven.
    Dat ieder van ons gezin de waarde kan zien en vinden om u te volgen. Dat eenieder in ons gezin liefde kan geven aan de ander. Neem de negativiteit weg en geef vertrouwen en goedheid. Dank je wel. U bent goed! Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons bidden voor Emma S. En Thomas G. die elkaar een paar weken geleden hebben ontmoet. Dat er tussen deze twee mensen met een oprecht christelijke overtuiging een mooie en liefdevolle relatie mag groeien met het geloof als blijvende pijler, steun en toeverlaat. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag willen bidden voor onze wedstrijd in november samen met Ace. Dat ik opnieuw een rozet mag winnen en veel plezier beleven voor de jury. En dat mijn nieuwe vrienden bij me blijven en dat we samen veel plezier mogen hebben met de paarden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gebed van dank voor de nieuwe aartsbisschop Luc Terlinden, die vandaag aangesteld is tot uitoefening van deze zware opdracht. Dat Heer hem kracht geeft om zijn taak te volbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vraag dringend gebed voor mijn echtgenoot en mijn 2 jongste zonen. Geef hen moed en kracht om met elkaar samen te werken en elkaar te begrijpen en te aanvaarden zoals ze zijn.
    Geef hen aub mooie liefdevolle woorden voor elkaar. Leer hen naar elkaar kijken door een goede bril.
    Geef mezelf de kracht om te blijven geloven in de goede afloop en in goede relaties in ons gezin.
    Geef Heer dat ik niet ga wanhopen en dat ik moedig en dapper kan blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten