maandag, 18 sept 2023

Reacties

  1. Laten wij bidden om zegen over het 25 jarig huwelijk en dankbaarheid van Anna Marieke en Edward.Dank u Heer voor zoveel trouwe jaren samen !!

    Voor mijn broer Tony in de USA die vandaag 92 jaar jong is geworden en zijn echtgenote met liefde verzorgd.Zegen hen Heer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogen mensen zich voortdurend verantwoordelijk voelen om anderen in hun gebed op te nemen, juist de kwetsbaren die soms zelf in hun kwetsbaarheid niet meer in staat zijn te bidden. Dank u God, als er zo toch voor hen, de Gever van alle goed, gebeden wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bidden wij.
    Voor mijn broer Jef en schoon zus Brigitte. Die vertrokken zijn op reis naar Kroatië. Dat zij veilig en goed de reis mogen beleven.
    Voor mijn schoonzus Monique die morgen terug komt van de bedevaart, dat zij nog lang mag beleven van de haar bedevaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laten wij bidden voor deken Thieu Plessers, die gisteren 70 jaar geworden is. Dat hij nog vele jaren in ons dekenaat een herder mag zijn voor zovele schapen, dat hij blijvend geïnspireerd mag zijn door het Woord van de Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankbaar om het samenzijn met familie gisteren. Ik voelde de verbondenheid.
    Graag wil ik bidden voor de ganse familie, voor hen die het lastig hebben dat ze zich mogen optrekken aan verbonden samenzijn, dat ze dit gevoel kunnen zien ervaren.
    Voor de jonge generatie van de familie. Moge zij elkaar blijvend ondersteunen.
    Voor de broer/schoonbroer dn zijn vriendin, die er niet bij waren dat zij mogen voelen ook geliefd te zijn. Dat de verbondenheid ook met hen herdteld moge worden.
    Tot slot voor alle mensen, die eenzaam zijn en niet de rijkdom kennen van een grote familie. Moge zij ook mensen ontmoeten, die 'familie' voor hen kunnen zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil gebed vragen voor mijn gezin dat al jaren hun hart gesloten heeft voor deze moeder en oma. Dat de leugen opgeruimd mag worden en Gods licht hiervoor in de plaats mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten