zondag, 1 okt 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor mezelf en voor iedereen, die zich niet begrepen voelt.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor de Kerk, de priesters en de gelovigen opdat ze zich gesterkt mogen voelen in hun ambt en geloof door de genade van God. Geef Heer dat iedereen sterk mag blijven in deze moeilijke tijd van beschimpingen, verkettering en geestelijke vervolging opdat ze getuigen moge zijn en blijven van Gods grote Liefde.
    Vader ik bid U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als overtuigd gelovige in God en tevens dankbaar voor al het goede dat ook gebeurt in en door de Kerk en de klerus dat nu niet wordt onder de loup wordt genomen en toch deel is van het verleden en het heden binnen de de kerk .ïik vindt het wel goed dat de strukturen in de kerk en de klerus grondig aan gepast worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik bid voor
    bescherming van uw kerk.
    Geef ons heilige priesters.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank met mij de Heer dat Hij mij zegent met "heilige, steungevende,luisterende,bemoedigende, liefde gevende" priesters.

      Verwijderen
  5. Laten we samen bidden voor onze Kerk, gelouterd maar blijvend geliefd; voor de slachtoffers; voor de schuldigen. "God heeft... het laatste woord!"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bidden wij om begrip van de familie en vrienden van de slachtoffers opdat het ook voor hen "draaglijker" wordt

      Verwijderen
    2. Heer,vergeef mij dat ik zo weinig beseft heb wat mijn echtgenoot als slachtoffer heeft meegemaakt _ tot aan zijn dood

      Verwijderen

Een reactie posten